Het simpel voorkomen van lage medewerkertevredenheid

20aug13

Dilbert heeft een goede manier van het simpel voorkomen van lage medewerkertevredenheid. Helaas ook een vorm van single loop learning. Wat gebeurt er met de uitkomsten van jullie medewerkertevredenheidsonderzoek? Hoe vaak kiezen jij of jouw organisatie voor schijnoplossingen?

Klik op de volgende link voor de Dilbert strip en laat hieronder je reflectie achter: http://dilbert.com/2013-08-01/



No Responses Yet to “Het simpel voorkomen van lage medewerkertevredenheid”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: