Mysteryshoppen om callcenter medewerkers in zonnetje te zetten

13feb14

Mooi voorbeeld van hoe je mysteryshoppen niet als controlemiddel, maar juist als beloningsmiddel kunt inzetten. Bekijk het filmpje van deze verzekeraar, die zij online deelden “om te tonen hoe goed, doortastend, persoonlijk, betrokken en professioneel onze contact center medewerkers zijn.”

Advertenties


No Responses Yet to “Mysteryshoppen om callcenter medewerkers in zonnetje te zetten”

  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: